Thursday, January 15, 2009

Gambar Terbaru Kambing

Ini dia gambar anak kambing boer yang baru lahir pada 12/1/2009. Dua2 betina...alhamdullillah rezeki ALLAH :-



Ini pula gambar kambing2 yang sedang meragut rumput di kawasan padang ragut. Kalau perasan dlm gambar tu boleh nampak kandang baru yang telah siap. Taklah besar sangat tp boleh lah untuk menampung penghuni kambing yang makin bertambah :-





Dah kenyang semuanya berbaris balik ke kandang hehehe.. :-


Ini dia pejantan boer yang lebih suka dok melepak kat atas pangkin daripada join kambing lain meragut rumput hehehe... :-


2 comments:

mbekagro said...

salam tuan.saya berbesar hati untuk menjadi rakan ternak dengan tuan agar mendapat pelbagai info tentang penternakan kambing.sekiranya tuan berpeluang mengunjungi ke kandang saya amat2 dialukan.kalau diizinkan tuan saya ingin juga mengunjungi ke kandang tuan untuk bertukar2 pendapat serta meluaskan jaringan penternakan di negeri melaka.

Nizam Agro Farm said...

Salam Tuan, terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya. InsyaAllah, satu hari nanti saya akan sampai ke kantang tuan. Dan saya juga mengalu2kan kedatangan tuan ke kandang saya.